Zondag 1 juni Je bent er - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ger Vilsteren - WaarBenJij.nu Zondag 1 juni Je bent er - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ger Vilsteren - WaarBenJij.nu

Zondag 1 juni Je bent er

Door: José, Anouk,Thijs en Elise,Iris

Blijf op de hoogte en volg Ger

01 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Voor ons ben je een topper. (zie foto)
We zijn trots op jou!

  • 01 Juni 2014 - 14:58

    Wiro:

    Hoi Ger, gefeliciteerd en geweldig dat je (jullie?) het gehaald hebt (hebben). Maar daar was inmiddels natuurlijk geen twijfel meer over mogelijk.

    Geniet nog van de "cooling-down" naar Fisterra en dan lekker weer naar huis.

  • 01 Juni 2014 - 15:36

    Marion:

    Chapeau!! Een geweldige prestatie. Super trots. Toppers zijn jullie.

  • 01 Juni 2014 - 16:28

    Dorine Van Der Linden:

    Natuurlijk vooraf gedacht dat ik je helemaal ging volgen. Uhhhh, niet gelukt, maar zie dat je je doel hebt bereikt. Top. Verhalen gaan wij vast nog van je horen.
    Dorine

  • 01 Juni 2014 - 16:32

    Rita En Margreet:

    Wat een prestatie en wat moet het emotioneel geweest zijn de trappen van de cathedraal op te lopen en all rituelen die bij de aankomst gewoon zijn te ondergaan.Ik heb de laatste dagen steeds moeten denken aan dat lied van Oosterhuis:"die mij droeg op adelaarsvleugels".Misschien hebben jullie dat ook ervaren.Geweldig.Natuurlijk hopen we dat jullie alletwee en zonder laatste llende aangekomenzijn.Ga lekker genieten van het moment en.......we hopen nog op een verslagje van delaatste dag.
    Un abrazo muy fuerte
    Magreet Rita
    P.s ook voor de "thuisblijvers".

  • 01 Juni 2014 - 16:47

    Anouk:

    Yeeeaaaah je hebt t gehaald, superknap!
    Ook van Gerard.
    Nu lekker even een paar dagen rustig aan en genieten!
    Ben benieuwd naar de fotos want daarvan staan er veel te weinig op je blog;)
    Dikke kus

  • 01 Juni 2014 - 16:49

    Carin:

    TOP! TOPprestatie! TOPPERS!

  • 01 Juni 2014 - 17:28

    Alessandro:

    Hallo Ger, erg knappe en bijzondere prestatie :) gefeliciteerd!! Tot snel, adios Alesssandro

  • 01 Juni 2014 - 18:41

    Een Trotse Pa Theo En Thea:

    Geweldige prestatie hebben jullie geleverd! Nu lekker een paar dagen relaxen en dan weer fijn naar huis. En Ger: tot ziens met Pinksteren!

  • 01 Juni 2014 - 20:27

    Iris :

    Super gedaan papa!

    Ik ben blij als je eindelijk weer thuis bent!

  • 01 Juni 2014 - 21:27

    Ernestine Boere:

    Onwezenlijk om te bedenken, terwijl ik hier gewoon in Zoetermeer zit, dat je van hier naar Santiago bent GEFIETST. Zo´n afstand met de auto vind ik al heel wat. Maar gewoon op spierkracht is wel echt een enorme prestatie. Ik hoop dat deze tocht iets waardevols voor je heeft gebracht, wat dat dan ook mag zijn.
    Ernestine

  • 01 Juni 2014 - 21:34

    Marcella:

    Wat een prestatie gefeliciteerd

  • 02 Juni 2014 - 01:22

    Monica:

    Gefeliciteerd met het volbrengen van je pelgrimstocht. Een ongelooflijke prestatie! Ik heb diep respect voor je, Ger! En natuurlijk ook voor je zwager...liefs...Monica

  • 03 Juni 2014 - 13:55

    Carolien Planken:

    Van harte gefeliciteerd Ger en Gerard, idd diep respect voor wat jullie gepresteerd hebben, ongelooflijk.
    maar ook respect voor José en de kinderen. xxxx zij hebben jou toch maar mooi laten gaan!
    toch fijn dat je deze reis eindelijk hebt kunnen doen, ik hoop dat het je gebracht heeft wat je graag wilde.
    gaaf dat we dit allemaal konden volgen, gaf een goed gevoel. (ook bijzonder). geniet nog even en dan weer heerlijk naar Huis!!!!

  • 03 Juni 2014 - 20:52

    Peter Van Veen:

    Ger, gefeliciteerd met deze prestatie, grote klasse.
    Straks van Zoetermeer naar Den Haag en terug wordt een peuleschilletje !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Ger

De meesten die dit verhaal lezen kennen mij. Maar omdat jij misschien bij toeval op dit verhaal bent gestuit een klein woord vooraf, zodat je weet wie ik ben; in hoofdlijnen althans. Oké dan, ik ben Ger van Vilsteren, 53 jaar geleden op 4 oktober 1960 geboren in Hattem, aan de overkant van de IJssel bij Zwolle. Met mijn vader die eerst militair en later als planoloog provincieambtenaar werd, ben ik samen met mijn moeder, broer en zusje vele malen meeverhuisd. Nu staat mijn huis vreugdevol in Zoetermeer, al ligt een klein een deel van mijn hart nog steeds in Groningen, waar ik in vanaf mijn middelbare schooltijd 16 jaar heb gewoond en mijn lief ontmoette. Daags voor mijn vertrek vier ik het dertig jarig huwelijksfeest met mijn lieve Joos, José voor jullie, die ik 37 jaar geleden al leerde kennen op het Sint Maartenscollege en bij dansschool Lesterhuis in Groningen. Samen met haar hoop ik nog lang net zo gelukkig te blijven als toen we gingen samenwonen aan de Turfsingel 66 in Groningen. En met haar samen hoop ik oud te worden tot ik de “oude Semelaar” zal zijn, waar we het 37 jaar geleden samen al over hadden. Ik kan nu weg want mijn lieve kinderen Anouk van 27, Thijs van 24 en Iris die op de dag voor vertrek 19 wordt, wonen nog thuis en ik ben trots op ze! Ze maken inmiddels hun eigen leuke, mooie en gelukkig steeds vaker (denk ik) verstandige keuzes. Ze hebben alle drie een leuke lieve vriend of vriendin en helpen de komende 31 dagen José thuis natuurlijk zoveel ze kunnen. Ik werk met groot plezier als (te) drukke controller bij SSC-ICT Haaglanden, onderdeel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Waar dit fout ging? Door in 1979 naast mijn accountantsstudie zeven jaar te gaan werken op twee accountantskantoren en een jaar met tegenzin in militaire dienst. Door in de zeven heel mooie jaren bij PTT Post naar het westen te zijn gelokt, daar veertien jaar mijn kracht en kunde te geven aan het Ministerie van Economische Zaken en door zeven jaar geleden mijn huidige kantoorgebouw in Den Haag binnen te lopen bij de Shared Services Organisatie van toen nog het Ministerie van Verkeer en Waterstaat. Is dit voor jou genoeg voor nu ? Ik denk dat als je besluit al lezend met mee te reizen, je mij misschien nog wel beter zult leren kennen dan ik mijzelf. Want kun je jezelf ooit zo goed kennen als de ander ?

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 22674

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 05 Juni 2014

Fietstocht van de schelp

Landen bezocht: