berichtje voor Tessa - Reisverslag uit Royan, Frankrijk van Ger Vilsteren - WaarBenJij.nu berichtje voor Tessa - Reisverslag uit Royan, Frankrijk van Ger Vilsteren - WaarBenJij.nu

berichtje voor Tessa

Door: José namens Ger

Blijf op de hoogte en volg Ger

18 Mei 2014 | Frankrijk, Royan

Hoi Tessa,

Ger is vandaag begonnen aan de route langs de kust. De route is wel mooi, maar lang en enorm saai. Hij is nauwelijks iemand tegen gekomen. Hij heeft nu spijt dat hij voor deze route heeft gekozen. Fietste hij de afgelopen dagen door leuke kleine dorpjes, nu is het een saaie lange weg tussen dennenbomen. Mocht je deze route ook overwegen dan adviseert hij jou om voor de route via het binnenland te kiezen. Hij hoopt dat je dit berichtje op tijd zal lezen.

Groetjes van Ger en nog een goede reis. José

  • 18 Mei 2014 - 15:11

    Margreet En Rita:

    Als ik dit schrijf zit je misschien al tegen de spaanse grens aan. Wij lezen jouw blog en zitten in een andere wereld dan jij( alhoewel van iedereen misschien hemelsbreed het dichtste bij en natuurkijk met veel minder ontberingen "dan jij. Mooi te lezen hoe je stand houdt onder alle omstandigheden en hoe je, naarmate je verder van huis bent ook meer schrijft.
    Les Landes: eindeloze bossen: heb je de hars geroken die uit de bomen getapt wordt? Gebeurt je ook maar een keer in je leven. Nog even en dan doemt Biarritz op: de kust, de zee en daarachter lonkt Irun.
    Je komt hoe langer hoe dichter bij jouw bestemming( letterlijk en figuurlijk).
    We volgen je met plezier, zitten niet op je bagagedrager, maar trappen wel een beetje mee.
    Liefs, Margreet, Rita

  • 18 Mei 2014 - 15:19

    Tessa:

    Lieve ger en jose,

    Wat lief dat jullie aan me gedacht hebben! Lees het berichtje wel te laat.. Ik fiets dezelfde route maar heb een rustdag aan het strand. Ik sta op een mooie rustige camping en heb inderdaad ook al een saai stuk dennenbomen achter de rug. Het zij zo! Beetje strandhangen en boek lezen is niet verkeerd! Ik hoop dat alles goed gaat en dat jij en je zwager elkaar hebben gevonden! Veel succes met de pyreneen!

    Liefs Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ger

De meesten die dit verhaal lezen kennen mij. Maar omdat jij misschien bij toeval op dit verhaal bent gestuit een klein woord vooraf, zodat je weet wie ik ben; in hoofdlijnen althans. Oké dan, ik ben Ger van Vilsteren, 53 jaar geleden op 4 oktober 1960 geboren in Hattem, aan de overkant van de IJssel bij Zwolle. Met mijn vader die eerst militair en later als planoloog provincieambtenaar werd, ben ik samen met mijn moeder, broer en zusje vele malen meeverhuisd. Nu staat mijn huis vreugdevol in Zoetermeer, al ligt een klein een deel van mijn hart nog steeds in Groningen, waar ik in vanaf mijn middelbare schooltijd 16 jaar heb gewoond en mijn lief ontmoette. Daags voor mijn vertrek vier ik het dertig jarig huwelijksfeest met mijn lieve Joos, José voor jullie, die ik 37 jaar geleden al leerde kennen op het Sint Maartenscollege en bij dansschool Lesterhuis in Groningen. Samen met haar hoop ik nog lang net zo gelukkig te blijven als toen we gingen samenwonen aan de Turfsingel 66 in Groningen. En met haar samen hoop ik oud te worden tot ik de “oude Semelaar” zal zijn, waar we het 37 jaar geleden samen al over hadden. Ik kan nu weg want mijn lieve kinderen Anouk van 27, Thijs van 24 en Iris die op de dag voor vertrek 19 wordt, wonen nog thuis en ik ben trots op ze! Ze maken inmiddels hun eigen leuke, mooie en gelukkig steeds vaker (denk ik) verstandige keuzes. Ze hebben alle drie een leuke lieve vriend of vriendin en helpen de komende 31 dagen José thuis natuurlijk zoveel ze kunnen. Ik werk met groot plezier als (te) drukke controller bij SSC-ICT Haaglanden, onderdeel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Waar dit fout ging? Door in 1979 naast mijn accountantsstudie zeven jaar te gaan werken op twee accountantskantoren en een jaar met tegenzin in militaire dienst. Door in de zeven heel mooie jaren bij PTT Post naar het westen te zijn gelokt, daar veertien jaar mijn kracht en kunde te geven aan het Ministerie van Economische Zaken en door zeven jaar geleden mijn huidige kantoorgebouw in Den Haag binnen te lopen bij de Shared Services Organisatie van toen nog het Ministerie van Verkeer en Waterstaat. Is dit voor jou genoeg voor nu ? Ik denk dat als je besluit al lezend met mee te reizen, je mij misschien nog wel beter zult leren kennen dan ik mijzelf. Want kun je jezelf ooit zo goed kennen als de ander ?

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 22669

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 05 Juni 2014

Fietstocht van de schelp

Landen bezocht: